مامانا حتما باید بریم بهداشت پرونده باز کنیم؟؟؟

۱۱ پاسخ

اره خوب باید بری بهداشت که پرونده داشته باشید تا بعد برا واکسنهای نی نیتون مشکلی پیش نیاد

از چندتا دکتر پرسیدم گفتن خیلی خوبه

اره گلم

من رفتم تشکیل دادم چند روز دیگه قراره برم واکسن آنفولانزا هم برام بزنن

بله برا واکسناش اجباریه

نه عزیزم اگر زیر نظر دکتر متخصص هستید لازم نیست.

کلاسهای بارداری دارم‌میرم

منو خیلی تحویل گرفتن

امروز من رفتم ک تشکل پرونده بدم اصلا تحویل نمی‌نمیگرفتن میگفتن خیلی دیر اومدی باید ۴هفتگی بیای و گفتن ک واسه زایمانم امکان داره ب مشکل بخورم

واسه واکسن بچه،یسری مزایا بدن باید بهداشت پرونده داشته باشی

اره عزیزم ضروریه

سوال های مرتبط

مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری