تو صدرا بهداشت هست؟
باید حتما بهداشت بریم ثبت کنیم؟

۲ پاسخ

بله باید برید ثبت نام کنید از هفته20 کلاس های امادگی زایمان رو بگذرونید اگر 10 از واکسن کزاز گذشته باید بزنید و ثبت نام کنید که اسمتون برای واریز یسنا هم تو سامانه ثبت بشه

بله هست

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری