مامانا حتما باید بریم بهداشت ؟؟ برای چی هست اگه نریم چی میشه؟؟

۴ پاسخ

من نرفتم اصلا فقط برا واکسن و ازمایش سه روزگی مامانم و شوهرم بردن بچه رو از اونموقع شماره منو گرفتن هی یک روز درمیون زنگ میزدن بیا اموزش شیردهی اخر قاطی کردم که بابا چله تابستون با این همه بخیه و خونریزی چی میگید هی زنگ زنگ حالا هروقت برا واکسن میریم هی چشم و ابرو میاد و با متلک میگه چراشیر مادر ندادی چیشد ندادی😂🤦‍♀️

خوبیش اینه هروقت بخوای میتونی بری صدای قلبشو بشنوی و فشارتو بگیرن

هیچی نمیشه من سر دوتا بارداری قبلیمم نرفتم

تشکیل پرونده برای این که طی زایمان چکاپ بشی آزمایش های خاصی داره و اینکه بعد برای واکسن های بچه هم لازمه پرونده

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری