من نرفتم اصلا فقط برا واکسن و ازمایش سه روزگی مامانم و شوهرم بردن بچه رو از اونموقع شماره منو گرفتن هی یک روز درمیون زنگ میزدن بیا اموزش شیردهی اخر قاطی کردم که بابا چله تابستون با این همه بخیه و خونریزی چی میگید هی زنگ زنگ حالا هروقت برا واکسن میریم هی چشم و ابرو میاد و با متلک میگه چراشیر مادر ندادی چیشد ندادی😂🤦♀️
خوبیش اینه هروقت بخوای میتونی بری صدای قلبشو بشنوی و فشارتو بگیرن
هیچی نمیشه من سر دوتا بارداری قبلیمم نرفتم
تشکیل پرونده برای این که طی زایمان چکاپ بشی آزمایش های خاصی داره و اینکه بعد برای واکسن های بچه هم لازمه پرونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.