۶ پاسخ

نری کجا میخوای ببری بچتو واکسن بزنن
برو عزیزم پرونده درست کن
بهداشت کاری نمیکنه قد و وزن و فشارت رو چک میکنه
همه بهداشت ها بد نیستن ک بد تعریف میشن
ولی زیر نظر دکترتم باش

والا چ واجبه برید بهداشت مگ تحت تظر دکتر زنان نیستید

از اول

ببین فقط یکم ک هفتت بالاتر رفت برو بارداریتو ثبت‌ کنند دیگم نرو تا نی نی ب دنیا بیاد

نری بهتره.رو مخ میرن هیچ کاریم نمیکنن برات فقط استرس میدن

خیلی خوبه بری ک

سوال های مرتبط

مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری