خانوما بهداشت رو بهتره از چند هفته بريم؟

۱۰ پاسخ

من که ۸ هفته رفتم اسیر شدم همش زنگ میزنن بیا دیوانم کردن 🥴🥴🥴

منم نمیدونستم کی بایدبرم ولی دیروزرفتم واسه تشکیل پرونده

من همین که تستم مثبت بود رفتم اونا واسم کل آزمایشاتو مینویسن

من از همون لحظه ک فهمیدم باردارم رفتم بهداشت مراقبت خوبی دارند بدون هزینه

فهمیدی بارداری برو

من 25 هفته رفتم

من ک نرفتم هنوز

بایددارومصرف کنی ۳ماهه اول بنظرم زودتربری ازمایش و دارو هاتو انجام میده رایگان

اگه میخوای مرتب بری دیگه الان باید بری
اما اگه دکتر داری و برات مهم نیست بذار اخرا برو چون هر دو هفته زنگ میزنن که بیا

هرچی دیرتربهتر

سوال های مرتبط

مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۳ ماهگی
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری