سونو غربالگری اول رو بهتره چند هفته بریم؟

۱۲ پاسخ

تا الان باید نوبت میگرفتی من هفته قبلی نوبت گرفتن تاریخ پریودیت رو که بهش بدی خودشون بهت میگن کی بری

من 13هفته رفتم

۱۲ هفته

۱۲ هفته

13برو

12 هفته

۱۲هفته و۳روز بهترین موقع بری

۱۲ هفته کامل به بعد

۱۲ هفته و ۲ روز

۱۲_۱۳ هفته

۱۲تا۱۳هفته

دکتر الان برام نوشته زوده برم؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین و‌تودلی مامان سلین و‌تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۳ ماهگی