۶ پاسخ

اگه نری واکسن های بچه تو نمیزنن.

من هنوزم نرفتم

والا من واکسن کزاز گفت باید بزنی برا خودم و اینکه قرص رایگان دادنم البته فولیک و ویتامین دی😂بعدشم واسه واکسنا آینده بچم همین کار خاصیم نیست برو فقط پرونده تشکیل بده

فک نکنم

من نکردم موند بچه ب دنیا بیاد وقتی می‌بریم ازش خون بگیرن اون موقع باز میکنیم

هیچی من بارداری اولم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری