۱۱ پاسخ

هشت هفته

من فقط یبار رفتم دیگ نرفتم

من از ۲ ۳ ماه قبل بارداریم رفتم
تا برام ازمایش بنویسن و...

الان دیگه بری خوبه

همه متخصص رو ک میرن ،بنظرم تشکیل پرونده بده ،چون بعد ها برا کارا واکسن و مراقبتا و... یوقت گیر نباشی

من ۸هفته به بعد رفتم

زودتر برو اول و آخر باید بری تا سنگین نشدی و حالت خوبه برو یه سری ورزشارو یادت میدن انجام بدی خیلی خوبه

خوده بهداشت تاقبل ۱۱ هفته پرونده تشکیل میده..بعد اون یا پذیرش نمیکنن یا سخت اوکی میکنن.‌‌.

منم ۱۱ به بعد رفتم الان بری بهتره

من هفته 8بود فک کنم

من هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد