من ۸هفته رفتم
من ۲۱هفته رفتم ولی حالا ۲۶-۲۷ هفتم بری اوکیه
10 هفته رفتم
شهر ما قبول نمیکنن منو میگن شما در الویت نیستی فقط مادرایی ک بچه دارن یا باردار هایی ک از قبل پرونده دارن میتونن بیان😒
من هنوزم نرفتم چون جفتم پایینه کلا استراحتم
من هشت هفتم بود رفتم چیزی نمیخاد ببری فقط بار اول کارت ملی و شناسنامه ببر تا اطلاعاتتو ثبت سیستم کنه.. بعدشم آزمایش خون و ادرار ازت میگیرن.. ماما مراقبته و کارای لازم میگه بکنی تاریخ سنوهایی ک باید بری رو بهت میگه و جواب سنو هارو برسی میکنه و تو پروندن ثبت میکنه همین اگ نری بعدا واسه واکسن ب مشکل میخوری و خیلی اذیتت میکنن
من تازه رفتم
من هنوز نرفتم سر پسرمم کلا بهداشت نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.