خانما شما چند هفته رفتید بهداشت برای تشکیل پرونده؟؟؟

۸ پاسخ

من ۸هفته رفتم

من ۲۱هفته رفتم ولی حالا ۲۶-۲۷ هفتم بری اوکیه

10 هفته رفتم

شهر ما قبول نمیکنن منو میگن شما در الویت نیستی فقط مادرایی ک بچه دارن یا باردار هایی ک از قبل پرونده دارن میتونن بیان😒

من هنوزم نرفتم چون جفتم پایینه کلا استراحتم

من هشت هفتم بود رفتم چیزی نمیخاد ببری فقط بار اول کارت ملی و شناسنامه ببر تا اطلاعاتتو ثبت سیستم کنه.. بعدشم آزمایش خون و ادرار ازت میگیرن.. ماما مراقبته و کارای لازم میگه بکنی تاریخ سنوهایی ک باید بری رو بهت میگه و جواب سنو هارو برسی میکنه و تو پروندن ثبت میکنه همین اگ نری بعدا واسه واکسن ب مشکل میخوری و خیلی اذیتت میکنن

من تازه رفتم

من هنوز نرفتم سر پسرمم کلا بهداشت نرفتم

سوال های مرتبط

مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری