سلام دوستان، میگم شما از کی رفتید بهداشت تشکیل پرونده دادید؟

۱۰ پاسخ

از ۸هفته

نرفتم هنوز

بعد nt رفتم

من نرفتم هنوز

بارداری اولم ۸ هفته رفتم ولی الان هنوز نرفتم

من امروز رفتم توهم بعد از انتی برو اگه زیر نظر پزشکی بهشون بگو شاید فقط نیاز باشه ماهی ۱ بار بری که پروسش و طی کنی

من هنوز نرفتم

بعداز ntبرو.قبلش بری هزارجورآزمایش برات مینویسن

منکه هنوز نرفتم

۱۰ ۱۱ هفته

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری