خانما چند هفته رفتین بهداشت برای تشکیل پرونده؟

۱۵ پاسخ

حتما باید بریم بهداشت؟؟ اصلا براچی ؟

بهداشت نرفتم پیش متخصص میرفتم وقتی بچم بدنیا اومد ۳ روزگیش بردم تشکیل پرونده داد

من بعد سونو انتی رفتم تازه ۱۳هفته

تو هروقت بری اونا تشکیل پرونده میدن حتی قبل بارداری

من ازشش هفتگی رفتم فرقی نداره هروقت خواستی میتونی بری ولی تا15هفته بایدبری

۶هفته

باید سونو قلب و ببری
من اول مهر میرم انشاالله سونو بعد میرم بهداشت

از اول رفتم ویتامین میده

۸ هفته بعدتشکیل قلب

۱۱ هفته

من تازه رفتم

12هفته

من هفته پیش رفتم

۵ هفته

ازاول بارداری

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس❤️دلماه مامان امیرعباس❤️دلماه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری