۸ پاسخ

هنوز نرفتم😂

من همون ۴ هفته بودم رفتم

اگه زیر نظر پزشک هستی زیاد زود نرو اسیرت میکنن خودت فشارتو چک کن همش

من ۱۰ هفته بودم رفتم

من هنوز نرفتم چون میرم مطب لزومی نداره برم بهداشت چون متخصص وزن و فشار و دارو خارجی بهم میده ولی اونجا تو بهداشت ماما هست که اندازه دکتر چیزی حالیش نیس

بعد از تشکیل قلب رفتم

از همون اول ۵ هفته بودم

من ۴ هفته بودم رفتم

سوال های مرتبط

مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری