۱۱ پاسخ

من ۱۰ هفته

هر چی دیر تر بهتر
بهداشت جز استرس چیزی نداره

من 8 هفته رفتم
آزمایش اولیه و سونوگرافی اولیه نوشت رفتم انجام دادم

من ۲۲هفته رفتم دقیقا چند روز پیش

من باز نکردم واقعا آدم های بی سواد و بیشعور و عقده ایی اونجا جمع هستن البته اکثرشون شاید توشون یه درصد کمی بوی از آدمیزاد برده باشن

من هفته پیش رفتم..واسه اولین و اخرین بار 🤦‍♀️🤦‍♀️ اصلاااا بدرد نمیخوره.
همون تحت نظر دکتر متخصصم کافیه.

13هفته بعد ان تی

من هنوز نرفتم

۱۳ هفته

من هنوز نرفتم سنوهم دکترمم نکرد گف 12ابان بیا اصلا علائم هیچی ندارم

من هنوز باز نکردم
به نظرم واجب نیست چون میرم پیش دکترم...

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس❤️دلماه مامان امیرعباس❤️دلماه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری