بهداشت منو خیلی اذیت کرد دیگه نرفتم هرروز میگفت برو دکتر قلب برو نامه بیار از دکترت
هرروز داستان داشتم باهاشون دیگه نرفتم
درخواست میدی ❣️
وقتی دکتر داری بنظرم رفتن به بهداشت الکیه
منم نرفتم
نمیشه اصلا نرین که برای بعد از تولد نوزاد و مراقبت ها و واکسن هاش نیازه حتما تشکیل پرونده بدین
من هنوز نرفتم
بنظرم برو از الان پرونده باز کن هر چی مدارک و سونو هم داری ببر دیر بری اذیت میکنن
برو پرنده تشکیل بده خیلی لازم میشه چکاب کامل اینا همه رایگانه ولی بری بیرون انجام بدی گرون در میاد
برای کسی که زیاد نمیتونه دکتر بره خوبه، بدون هزینه مشاوره میدن، چکاپت میکنن، کلاسای آموزش زایمان و ورزش میذارن
در غیر اینصورت اون آخرا بری بهتره
من سونو تشکیل قلب رو گرفتم بعد رفتم
من چون قراربود سرکلاژبشم قبلش رفتم
همون اول که جواب ازمایشم اومد رفتم
بارداری قبلی ۲۰ هفته رفتم
هفت ،هشت هفته بودم
من از هفته ۱۴ رفتم. برعکس نظر همه که میگن بیخوده و فلان من خیلی راضی بودم. خیلی برام وقت گذاشتن. کارشناس تغذیه داشتن باهام صحبت کرد. روانشناس داشتن. این چند روز هم همه جا ناآرومه بهم زنگ زدن گفتن مشکلی نداری اگه مشکل داشتی بهمون زنگ بزن و... خدایی خیلی راضی بودم با اینکه خودم زیر نظر متخصص ام
بهداشت برای چی؟؟
۶ هفته رفتم کاری ندارن فقط تاریخ میده ک این تاریخ ها بیا برای مراقبت هات دوست داشتم کلاس های امادگی زایمانش رو برم برای همین رفتم بهداشت
منم نرفتم
وقتی تحت نظر دکترم بهداشت نیاز نیس استرس الکی میدن فقط
نگه داشتم ماهای آینده برم
من ۱۳ هفته رفتم
من ۱۳ هفته رفتم
منم هنوز نرفتم
منم نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.