سلام
خانوما شما بهداشت هم تشکیل پرونده دادین ؟
لازمه ؟

۱۲ پاسخ

الان نمیرم زوده هی زنگ میزنن میکشونن اونجا حوصله ندارم....ولی به هر حال لازمه باید بعدا برم

من هنوز نه نرفتم.. شنیدم که میگن باید با سونو قلب بریم که انشالله تشکیل بشه بحق تن منم برم

اره حتما برو

اره باید تشکیل بدی که بعدا خواستی برای واکسن بچه بری اذیتت نکنن

من هفته‌ی آخر پرونده تشکیل میدم برای واکسن‌های دخترم

اره برو. خوبه واقعا.

لازمه ولی من هنوز نرفتم
حوصله ندارم اصلا از خونه برم بیرون

فعلا نرفتم

لازم که هست ولی هنوز نرفتم از بس صبحا حالم بده

اره عزیزم تو هفته‌ تو خوبه تشکیل بده

من دیروز رفتم

من اره تشکیل بدی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری