سلام عزیزان برای تشکیل پرونده بهداشت چه چیزایی لازمه؟؟

۴ پاسخ

من رفتم گفت باید سیم‌کارت به اسم خودت داشته باشی نداشتم هنوز تشکیل پرونده ندادم

هیچی فقط کد ملیتو حفظ باش😂

ازمایش اولیه شناسنامه وکارت ملی زوج واخرین سونو

هیچی😐😂فقط مخان خودت بری

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری