من سر دخترم زود پرونده باز کردم خیلی زنگ میزدن تومخی میشدن که بیا بیا منم میرفتم پیش متخصص
اینسری ماه آخر میرم
هرچی دیر تر بری بهتره 🤣
اصولا بعد انتی میرن
من امروز تشکیل پرونده دادم
ی دفترچه داد تاریخ مراجعه بعدی رو نوشت گفت حواسم باشه سر اون تاریخ برم و مدارک جدید رو ببرم
فقط همه آزمایشا و سونو ها رو تو سیستم وارد کرد و فشار و قد و وزن گرفت
دارو هم گفتم چی میخورم دیگه کاری نداشت
میری اونجا بی دست و پا بازی دربیاری تو مخی میشن برات با نحوه حرف زدنت بفهمونی دکتر متخصص برات مهمتره تا ماما بهداشت دیگه آویزونت نمیشن
ازوقتی فهمیدی بارداری بروبازکن خودشون چکاب هم میکنن قرص وداروهم میدن
من از ۸هفته
فرق نمیکنه، هروقت دلت خواس، همچین بدردبخور نیس ، بعضیا میگن پرونده داشته باشی بعدها برا واکسن بچه راحت تری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.