خانما از چندهفته باید بهداشت پرونده بازکنی؟

۷ پاسخ

من سر دخترم زود پرونده باز کردم خیلی زنگ میزدن تومخی میشدن که بیا بیا منم میرفتم پیش متخصص
اینسری ماه آخر میرم

هرچی دیر تر بری بهتره 🤣

اصولا بعد انتی میرن

من امروز تشکیل پرونده دادم
ی دفترچه داد تاریخ مراجعه بعدی رو نوشت گفت حواسم باشه سر اون تاریخ برم و مدارک جدید رو ببرم
فقط همه آزمایشا و سونو ها رو تو سیستم وارد کرد و فشار و قد و وزن گرفت
دارو هم گفتم چی میخورم دیگه کاری نداشت
میری اونجا بی دست و پا بازی دربیاری تو مخی میشن برات با نحوه حرف زدنت بفهمونی دکتر متخصص برات مهمتره تا ماما بهداشت دیگه آویزونت نمیشن

ازوقتی فهمیدی بارداری بروبازکن خودشون چکاب هم میکنن قرص وداروهم میدن

من از ۸هفته

فرق نمیکنه، هروقت دلت خواس، همچین بدردبخور نیس ، بعضیا میگن پرونده داشته باشی بعدها برا واکسن بچه راحت تری

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه 🩷 مامان جوجه 🩷 هفته سی‌ام بارداری