خانما از چندهفتگی باید بهداشت پرونده باز کنم؟ و کاربردش چیه

۷ پاسخ

از هروقت رفتی من از ۱۹ هفته باز کردم

واجب نیست که بریم

الان برو

من که قصد رفتن ندارم

همین هفته برو

بعدا بخوای بچه ببری واکسن بزنن نیازه پرونده داشته باشی از قبل
چک میکنن قد و وزن و فشار رو
ویتامین ها رو هم میدن
اسمت ثبت شه دهکت بخوره گاها پول میزنن گویا

میتونی زود بری من هفته دوازدهم رفتم گفت چرا دیر اومدی🥲

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری