سلام خانما از چندماه باید بهداشت پرونده ببندم

۵ پاسخ

از همین الان هم میتونی بری

زودتر برو پرونده باز کن من دیر رفتم سرم کلاه رفت آزمایش های بارداری و بهداشت رایگان میگیره و من نمیدونستم🤦🏻‍♀️🙃

بتا یا سونوگرافی همراه داشته باشی تشکیل پرونده میدن

.من از دوماهگی پرونده درست کردم

منکه از همون چهار هفته رفتم
همه ازمایشاتم رایگان شد
و قرصا رو هم مرتب بهم میدن

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری