خانما حتما باید بریم بهداشت پرونده باز کنیم؟

۵ پاسخ

اره برو حتما خیلی هم خوبه چکاپ کامل میکنن راهنماییت میکنن هر سوال داشته باشی

از بعد تشکیل قلب برو پرونده باز کن چون بعد بدنیا اومدن برا زدن واکسنا و مراقبتا باید تو بهداشت پرونده داشته باشی

از اول که باردار شدی الان هفته 10هستی برو

من هنوز که نرفتم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری