۸ پاسخ

من 21 هفته رفتم

من از اولش که فهمیدم باردارم رفتم خیلی خوبه

از همون اولین باری که فهمیدی بارداری جواب ازمایشتو مثبت اوردی

بری بهتره دیگه یه چیزایی مثل فولیک اسید و ویتامین دی رو هم بهت رایگان میده

من که از همون هفته ۵ ام رفتم
قد و وزن میکنن .مکمل بهت میدن.ازمایش ها رو برات مینوسن .بنظرم اگه نرفتی همین امروز برو
چون وقت بچه هم به دنیا بیاد قد و وزن داره. واکسن داره و..‌.

ازاول بارداری
برا واکسنای بچه آره لازمه بری

الان میتونی بری بله

از همین الان برو

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری