۷ پاسخ

هرچی دیر تر بهتر خیلی استرس میدن
من پشیمون کاش اخرای بارداری میرفتم

منکه از اول رفتم دکتر مامایی شخصی آخرای ماه میرم بهداشت برای پرونده باز کردن

از اولش

چرا باید بریم بهداشت ؟

هر وقت سونو تشکیل قلب دادی

از اول بارداری من رفتم

من از 8هفته رفتم بهداشت

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری