خانما حتما باید تو بهداشت پرونده باز کرد؟!

۵ پاسخ

بله باید داشته باشی پرونده

سهمیه شیرخشک چی هست قضیش

نه عزیزم
اگه واکسن کزاز داری برای واکسنت ک بری پرونده تشکیل میشه اگرم نداری که موقع زایمانت باید بری برای بچه پرونده تشکیل بدی برای واکسن ایناش

اره واجبه

بله براي واكسن و سهميه شيرخشك

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان داینو کوچولو 🦕 مامان داینو کوچولو 🦕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وسوم بارداری