دخترا از کی باید پرونده تو بهداشت باز کرد؟؟

۹ پاسخ

من ۱۹ هفته رفتم 😑

من ۱۰ هفته

هفته 6رفتم

هرچی دیرتر بهتر😂😂

من ۱۴هفته بودم رفتم تقریبا

من بهداشت نرفتم اصلا 😬

از موقع تشکیل قلب

من از ۱۴ هفته رفتم

از وقتی قلب جنین تشکیل شد

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه 🩷 مامان جوجه 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وسوم بارداری