از کی باید برم بهداشت پرونده تشکیل بدم؟

۸ پاسخ

میتونی بری هر چه زودتر

من فعلا نرفتم شنیدم خیلی اذیت میکنن حوصله ندارم

من هفته گذشته رفتم

من تازه رفتم

من هنوز نرفتم

از همون اول

هرچه زودتر

من هنوز نرفتم 🫠

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 🩷 مامان جوجه 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری