عزیزم الان بری بهتره بعداً برا واکسن اینا دردسر میشه
من ۱۸ هفته رفتم سگ شدن چرا دیر رفتم😑😑
ولی خب بازم زود رفتم
عزربزززم برو بعدا برا کارت واکسن و شناسنامه و اینا مشکل میشه پروندتو ببر بیند مثلا من بستم و باید هفت ماهگی امپول رگام بزنم از طریق مرکز بهداشت برام درخواست میدن هزینش کم میشه
من هم همین هفته ها بودم که رفتم تشکیل پرونده دادم.
حتما برو.از هفته ۲۰به بعد هم کلاس اموزشی معمولا میذارن.بعد بدنیا اومد بچه هم که برای کارت واکسنش بدردت میخوره.حتما برو زودتر
منکه نرفتم هنوز 🤐
من ک هنوز نرفتم
من نمیرم تا ماهای اخر
من ازمایشم مثبت شد رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.