من نمیدونم چیشد از کجافهمیدن باردارم.اخرای فروردین زنگ زدن اونموقع۱۲،۱۳هفته بودم گفتن بیاتشکیل پرونده گفتم عمل دارم بعدشم باید استراحت کنم دو هفته ای. حالا وقت کردم دیروز رفتم تشکیل بدم که فقط تونستم اتاق دکتربرم. دندانپزشکی و کارشناس تغذیه و روانشناس موند برا سه شنبه.. توام برو تشکیل بده
هفته 7
من هنوز نرفتم
برای کزاز باید پرونده تشکیل بدید
منم بهداشت نرفتم و اصلا باهاش آشنایی ندارم
نمیدونم لازمه برم یا نه
چون از اول زیر نظر متخصص زنان بودم
نرفتم
۲۳هفته
من هنوز نرفتم
من هنوز نرفتم
من هنوز نرفتم تصمیم دارم بعد انتی برم
۱۶ هفته
از هفته12
نمیرم
من هنوز نرفتم
من ی هفته پیش
۱۴ هفته رفتم مسئولش کلی غر زد دیر اومدی کلی وقت میگیره تا آزمایش سونو وارد سیستم کنم 🤐
من هنوز نرفتم
من از قبل ثبت بود اسمم بهداشت از nt رفتم گفتم باردار م
هم هفته شما بودم
هنوز نرفتم
من هفته ی ۸رفتم برا تشکیل پرونده
۱۰هفته
من قبل از سنو تشکیل قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.