بچه ها برای تشکیل پرونده بهداشت چه مدارکی باید ببرم؟

۸ پاسخ

اگ کار واجب نداری نرو به همه چیت گیر میدن میترسونن، منو تو ذهنمون همینجوریش بیماره، کافیه اونا یه چی بگن روانی‌ بشیم، من ک تا مجبور نشم نمیرم،ازشون متنفرم

هرچی ازمایش و سنو دادی ببر.با کد ملی و ادرس دقیق خونه

منکه امروز رفتم تشکیل پرونده دادم وای چه مامای مهربون و خوبی بود

دیرتر برو و اصلا به حرفاشون اهمیت نده

آمپول کزاز رو چند هفتگی میزنن؟

کزار نمیزنن من دیروز بودم باید ۹ ماه یا بعد بارداری بزنی

برگه تشکیل قلب/جواب ازمایش اولیه که شامل cbc و…/ شناسنامه خودت و همسرت

فعلا نرو اونقد زنگ میزنن بیا چک کنیم فلان کنیم ادم کفری میشه🤧😣

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان یحیی🫀 مامان یحیی🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود‌‌فرنگی مامان نخود‌‌فرنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری