۲ پاسخ

سلام دوستان امیدوارم همرا با تو دلی هاتون خوب و سلامت باشین یه سوال داشتم حتما باید بریم بهداشت پرونده تشکیل بدیم من ۱۶ هفته باردارم و چون شاغل هم هستم وقت نکردم هنوز برم بهداشت تشکیل پرونده بدم نیازه حتما برم؟

هیچی فقط شماره ملی

سوال های مرتبط

مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یحیی🫀 مامان یحیی🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود‌‌فرنگی مامان نخود‌‌فرنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد