خانما شما چند هفتگی رفتید بهداشت تشکیل پرونده دادین ؟

۱۳ پاسخ

منکه هنوز نرفتم 😜

من چون خودم میرم پیش متخصص هنوز نرفتم ولی بعد انومالی میخوام برم ولی کار خاصی هم نمیکنن فقط برای اینکه دعوام نکن که دیر اومدی میرم

من هر از گاهی میرم واسه چک وزن و فشار همین وگرنه ویزیت و بقیه کارا رو پیش دکتر زنان انجام میدم

من تو ۱۷ هفته رفتم

۲روز پیش رفتم😅

۶ هفته واقعا خیلی خوب بودن پیگیری خوبی میکردن کلی رسیدگی میکنند. راضی‌ام.

من دوست دارم برم ولی فکر میکنم میرم رو مخم...هی زنگ میزنن و ازمایشای مزخرف میخوان و .....

بعداز مثبت شدن بیبی چک

برای هر دو همون اول
بهداشت اینجا ب شدت خوبه و راضیم ازش

بعد از سنوی تشکیل قلب

متاسفانه بعد از تشکیل قلبش رفتم
عقل الانمو داشتم نمیرفتم
میذاشتم بعد زایمان😅

۶ هفته به بعد

بعد ازمایشایی اولیه و تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان پسملم مامان پسملم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی