مامانا حتما باید برم بهداشت پرونده تشکیل بدم

۵ پاسخ

من سر بچه اولم ۷ ماهگی رفتم الانم که هنوز نرفتم حوصله ندارم خیلی نظر الکی میدن

اره زود برو‌

هم واسه واکسن بچه لازمه پرونده داشته باشی تو بهداشت هم اگه بخوای کلاس آمادگی زایمان پیششون شرکت کنی تازه بنظرم خوبه هر دو هفته بری صدای قلب بچت بشنوی خیالت راحت میشه

بله عزیزم برو برای زایمان و واکسن بچه نیازه ک پرونده تشکیل بدی

بله من رفتم گفتن چرا دیر اومدی فردا بچه مدرسه بخواد بره ابتدایی اینا سنجش میفرستن یا واکسن های ک باید بزنه همه و همه زیر نظر بهداشت نری باید چقدر بدوی بعدا حتما برو

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان الی مامان الی هفته پانزدهم بارداری