یادمم نیست زدم یا ن
واکسن کزاز چیه من نزدم یادمم نمیاد
منم هنوز تشکیل ندادم ک
هنوز تشکیل ندادی؟
اره بابا بهت قرص میده زمان سنو ازمایشات بهت میگه وزنتو چک میکنه ظربان قلب جنین و میزاره برات
اگه قرار نیست کزاز بزنی نرو
اره بری بهتره بهت قرص اینا میده وزنت رو چک میکنع صدا قلب بچت رو
آره برا واکسن های بچه لازمه
من ماه های آخر میرم
من رفتم دادم ولی تا الان نرفتم همون روزی بوده که برا تشکیل پرونده رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.