حتما باید بهداشت پرونده تشکیل بدی وگرنه بیمارستان پذیرش نمیکنه یا الکیه؟

۵ پاسخ

من بچه اولم ک بدنیا اومد تازه رفتم بهداشت پرونده باز کردم

الکیه

ایقد از بهداشت بدم میاددد الکی زرررر میزنن

ن باید حتما بری

عزیزم برای واکسن نی نیتون یکم اذیت میشی همین

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الی مامان الی هفته پانزدهم بارداری