کارایی خاصی نداره من نمیخوام برم اصلاا . کلا بهیار یا نهایت ماما هست
فقط امار و اینا میخوان رد کنن که من دوست نداشتم نرفتم کلا
من ک ۱۲ هفته رفتم
ولی میرم یوگا بارداری همه دوستام هفته های ۳۰ ب بعد باز کردن
کلا حرفای بهداشت خیلی مضخرفه - الکیمیترسونت- علم انچنانیهم ندارن
منم دیر رفتم اما انقدر خوب باهام برخورد کردن خیلی مهربونن اما خوب من زیاد نمیرم پیششون فقط برای بعدا که بچه واکسن میخواد بزنه رفتم پرونده باز کردم
من از وقتی باردار شدم بهداشت پرونده بازکردم، خیلیم باهام مهربون و خوش اخلاقن
منکه راضیم ازشون
مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
من دیروز رفتم اینقدر حرف خوردم میگفتن دیگه میذاشتی بچه بدنیا بیاد بعد میومدی
دیگه بنظرم همین الان بری بهتره
برای واکسن بچه به دردتون میخوره بیشتر و کارایی دیگه علنا نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.