خانوما حتما باید بهداشت محله پرونده باز کرد؟
نکنیم چی میشه؟

۷ پاسخ

کارایی خاصی نداره من نمیخوام برم اصلاا . کلا بهیار یا نهایت ماما هست
فقط امار و اینا میخوان رد کنن که من دوست نداشتم نرفتم کلا

من ک‌ ۱۲ هفته رفتم
ولی میرم یوگا بارداری همه دوستام هفته های ۳۰ ب بعد باز کردن
کلا حرفای بهداشت خیلی مضخرفه - الکی‌میترسونت- علم انچنانی‌هم ندارن

منم دیر رفتم اما انقدر خوب باهام برخورد کردن خیلی مهربونن اما خوب من زیاد نمیرم پیششون فقط برای بعدا که بچه واکسن میخواد بزنه رفتم پرونده باز کردم

من از وقتی باردار شدم بهداشت پرونده بازکردم، خیلیم باهام مهربون و خوش اخلاقن
منکه راضیم ازشون

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من دیروز رفتم اینقدر حرف خوردم میگفتن دیگه میذاشتی بچه بدنیا بیاد بعد میومدی
دیگه بنظرم همین الان بری بهتره

برای واکسن بچه به دردتون میخوره بیشتر و کارایی دیگه علنا نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان داینو کوچولو 🦕 مامان داینو کوچولو 🦕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری