از چند هفتگی باید تو بهداشت پرونده باز کرد؟

۹ پاسخ

بنظرم اگه تحت نظر دکتر متخصص هستی صبر کن ۳۵ هفته برو چون هر چقد زودتر ببری ،دهنتو سرویس میکنن همش میگن بیا

ازاولش
ولی من نرفتم
یعنی رفتما اولا اینکه همش درحال جابجایی بودن منم حوصله نداشتم دنبالشون باشم
دومااینکه ۲۴ هفته رفتم گفت قلبش تشکیل شده بود دیگه؟😮😮😮😮😮😮
هنگ کردم ودیگه نرفتم تادنیااومد رفتم یه کم کل کل کردیم و کاراشو انجام دادن😂

من ۲۱ هفتگی رفتم

من ۱۸ رفتم

من کلن تشکیل پرونده ندادم استراحت مطلق هستم

من از ۱۰هفته رفتم
خوب بود یه جا دیگه میری و قلب بچه رو گوش میکنی

من می‌خوام ۱۶ به بعد برم
که دیگه بتونن صدا قلبش رو هم چک کنن واسم

۶ تا ۱۰هفته با سونو قلبت بری بهتره که بتونن ثبت کنن

من بعد از تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان داینو کوچولو 🦕 مامان داینو کوچولو 🦕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه ام🥹🤍 مامان جوجه ام🥹🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد