همین الان برو خببببب
من خواستم بعد انتی برم
ک شوهرم گف ن
تو همین روزا میبرمت
بعد تشکیل قلب بری خوبه قبلش پرونده تشکیل نمیدن فک کنم
بعد آزمایش ی
بتا
عزیزم ازت سونوی تشکیل قلب میخوان بزار بعد سونو برو
من امروز رفتم فقط یه وزن و یه فشارخون گرفت.خودم ازمایشارو نشون دادم گفتم دکترم فلان غربالگری هارو نوشته باید برم و فلان.هیچ چیز خاصی نگفتن حتی صدای قلبم نذاشتن گفتن بالای ۲۰ هفته. اما من مطب ماما رفتم با دستگاه معمولی تو ۱۴ هفته صدای قلبو برام گذاشت متخصص که هربار خودش سونو میکنه قشنگ بچه رو میبینم.مکمل هارو پرسیدم گفتن نداریم الان فقط اهن ایرانی داشتن دادن.
من ده هفته رفتم ،گفت دیر اومدی 😵💫😵💫
گفت تو شهر ما بلافاصله بعداز مثبت شدن بتا باید برن
از الان میتونی بری...
منکه حوصله نداشتم نرفتم هنوز گذاشتم آمپول کزاز خواستم بزنم همونجا پرونده باز کنم
من رفتم یه قرص فولیک اسید داد و تشکیل پرونده داد گفت برو سونو قلبت و بیار برا بقیه ازمایش و چیزا ردت کنم رایگان انجام بدی
من ۸ هفته سونو رفتم بعد رفتم بهداشت
من سر بارداری قبلیم ۲۲هفته رفتن حوصلم نمیشد زودتر برم🤣
من سونو رفتم بعدش رفتم
با ازمایش چکاپ ک گرفتی و سونو تشکیل قلب بعد برو
وزنتو ثبت کنه
همین الان که بهت قرص ویتامین بده
فک کنم اول باید سونو بدی چون سونو میخان ازت
همین هفته ها برو دیگه یا بزار ۸ هفته صدای قلب شو بشنوی بعد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.