خانوما مرکز بهداشت محل از چه زمانی باید پرونده تشکیل بدیم؟

۹ پاسخ

سلام مامانی گل
گرو
مامانا باردارا میایی روبیک
@Ss_4_0_2

من تازه تشکیل دادم

از وقتی فهمیدی بار داری برو
اونجا مشاوره و مشاوره تغذیه و ماما که دارن خودشون زنگ میزنن بهت و‌پیگیرت هستن

همین الان برو.من دیروز رفتم سونو قلب وقتی خیالم راحت شد تشکیل شده رفتم بهداشت. تشکیل پرونده دادن برام

اصلا لازمه حتما بهداشت بریم؟متخصص اطفال داشته باشه اوکی نیس؟

من اخراش می رم واسه تشکیل پرونده

با من خودشون تماس گرفتن ۸هفته رفتم

من از ۱۱هفته

منکه تو هفت هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری