۱۰ پاسخ

۱۴ تموم شدبروعجله نکن بزاربزرگ بشه تو۱۵ بروان شالله که متوجه میشی

بنظرم همون بزار با انومالی ۱۹ هفته بهتره ک همه چی رو مشخص کنه برات

۱۵ هعته

بنظرم ۱۸ هفته بری خوبه…جنسیتو با اطمینان کامل میگه خیالت راحت میشه

اونجور میشه 16هفته
14هفته 7روز 15هفته کامل میشه

۱۵به بعد

15خوبه

۱۴تا۱۶

فک کنم الانم بری مشکوک بزنه

انتی رفتی احتمال نداد؟

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی