سلام خانما مشکلی نیست الان بخوام کندر بخورم ؟

۵ پاسخ

ن نخور من تو گوگل خوندم ک باعث میشه بچه لب شکری بشه

اتفاقا امروز من داشتم پیج یه دکتری رو میدیدم میگفت قبل از ۱۲ هفته اصلا توصیه نمیشه.و کلا تاثیری توی هوش جنین نداره و این یک باور غلطه

بچه رو ناقص میکنه ۹۰درصد کسایی ک استفاده کردن میگن بچه پیش فعال شده خب چه کاریه بنظرم به ریسکش نمی ارزه بچه ات خدایی نکرده چیزیش میشه

نخور ضرورتی نداره

میگن بیش فعالی میاره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته دهم بارداری