خانوما از چند هفتگی کندر بخورم

۶ پاسخ

شیره کندر چطور میشه خورد ؟

نمیدونم از کی باید مصرف کرد ولی کم بخور .. خاله‌ی من انقد خورد خورد بچش ۱۱ سالشه ببین یه دیقه واینمیسته ماشالله 😂😂😂 میره مدرسه میاد میره کوچه بازی میکنه میاد خونه اماده میشه میره باشگاه ۲ ساعت فوتبال بازی میکنه بعد میاد خونه ما تا شب با داداشم بازی میکنه خسته نمیشه🤣 رفتنی گریه میکنه میگه کم بازی کردم🤣❤️

فک کنم بعد از چهار ماهگی نباید بخوری یا خیلی کم بخور

بله میگن بیش فعال میشه من سر پسرم خوردم ماشالله باهوشه
تو ماه چهارم باید بخوری من هنوز نخوردم
چن روز باید بخوری و روزی درحد یه دونه عدس

نخور. بچت. پیش فعال. میشه خیلی بده

کندر خیلی کم بخور بچت زیادی بیش فعال میشه ما تجربشو داشتیم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوها❤🥰 مامان دوقلوها❤🥰 هفته هشتم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی