سلام مامانا بنظرتون کندر از چند هفتگی باید بخورم

۵ پاسخ

بنطرم نخورخواهرم الان غلط کردن افتاده پسرش خیلی ماشاالله پیش فعال شدبیچاره روهی عصابش نمیشه میزنه

اصلا نخور برای بچه خطر داره

اگ قرص ید فولیک میخوری اصلن کندر نخور چون خوردن هر دوتا باعث میشه بچه لب شکری بشه نخور خوب نیس قرص ید فولیک همون کاری کندر رو میکنه

نخور خاهر بچت پیش فعال میشه اصن خوب نی

از سه ماهه دوم ، اونم به اندازه یه عدس برای ۴۰ روز ، بیشتر از اون بچه بیش فعال میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته دهم بارداری
مامان دوقلوها❤🥰 مامان دوقلوها❤🥰 هفته هشتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته دوازدهم بارداری