سلام خانما دوست دارم کالباس بخورم مشکلی نیست

۷ پاسخ

بخور عزیزم زیاد حساس نشو
من چندبار خوردم فست فود

برای بچه ضرر داره

وای الان که این حساسیتارو میبینم عذاب وجدان گرفتم چندین بار فست فود خوردم😭😭😭

نباید بخوری خوب نیس

من ک خوردم ولی نه اونقد قاطی سالاد بود🤨

شنیدم کمش مشکلی نداره یبار بخور من که چن بار خوردم

هست. نخور اصلا

سوال های مرتبط

مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری