خانما کندر تلخ ضرر داره

۸ پاسخ

نمیدونم ولی میگن واسه هوش جنین خیلی خوبه

نمیتونی بخوری مث قرص بخور

پزشکا میگن خیلی بچه رو بیش فعال میکنه ، حتی مقدار کم هم مصرف نشه ،چون اسید فولیک مصرف میشه اثراتش چند برابر میشه

اندازه یه عدس تا پایان ۳ ماهگی باید بخوری بعد از اون بخوری بیش فعال میشه

نخور عزیزم زیاد خوب نیست

چه مقدار وازکی خوبه بخوریم؟

هم بیش فعال میکنه هم یبوست میاره

بچه رو شدیداً بیش فعال می‌کنه مقاله هاش هست سعی من اگه میخوری ام خیلی خیلی کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته نوزدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری