کندر تو بارداری خوبه یا نه

۱۴ پاسخ

نخور گلم ،باعث بیش فعالی میشه ،الکی واسه خودتون دردسر درست نکنید

خوبه بخور خیای توصیه شده

منکه نخوردم

اره اما بیشتر از ده تا نخور تا ۳ماهگی بیشتر از اون بچه پیش فعال میشه

ن بچه رو بیش فعال میکنه نخور بنظرم

مادر من میگه فقط۴۰ روز خوبه بخوری دیگه بیشتر بچه ایشالله که به دنیا بیاد خیلی زیاد اذیت می‌کنه

من شنیدم باید ماه ۴ که مغزش در حال تکمیل بین یک هفته تا یک ماه ناشتا بخوری کندرش هم باید نر باشه کشیده تر و روشن تره

نه من خیلی شنیدم میگن بچه رو بیش فعال میکنه

عالیه ۱ماه فقط مصرف کن بکوب با آب قورت بده حدودا یه ق مربا خوری هم باهوش میکنه هم شجاع

خوبه ولی نه این که خیلی زیاد بخوای بخوری

یکی میگه خوبه برای هوش یکی میگه بچه بیش فعال میشه من سر دخترم خوردم بیش فعال نشد سراین یکی هم میخورم ولی هرهفته یه دونه 😂

آجیم رو دوتا بچه هاش خورد باهوش شدن

ن فک نکنم خوب باشه مصرفش با مکمل های تو بارداری مشکل ایجاد میکنه تداخل داره

خیلی خوبه جنین رو باهوش میکنه

سوال های مرتبط

مامان مارشملو🍡 مامان مارشملو🍡 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی