۶ پاسخ

من اصلا نخوردم و اطرافیانمو دیذم خوردن اوایل فکر میکرذن بچه هاشون باهاشون با افزایش سن بچه فهمیدن پیش فعاله

اصلااا نخور پیش فعالی میاره

اگه دلت بچه پیش فعال میخواد بخور

نخوردم اصلا
دکترم گفت نخور این چیزای گیاهی دوزش معلوم نیست با خوردن اسید فولیک نیازی هم بهش نداری

از هفته ۱۲ تا هفته ۱۶ بهترین زنان مصرفشه

نخور
خیلیا خوردن بچه هاشون پیش فعال شدن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حدیث مامان حدیث ۱۰ ماهگی