خانما کندر از کی باید بخورم

۸ پاسخ

چ زیاد چ کم نباید بخوری بیش فعالی میاره

منکه الان دارم میخورم اونم هرروز 🥲تا نخورم حالت تهوع از سرم نمیپرع

خدایی نخور،خواهر من خورد دخرشو تا همین پارسال که شد ۱۱ سالش نمیشد کنترل کرد از دیوار راست بالا میرفت

دکتر ب من تو پنج ماهگی گفت اندازه عدس تا یگ ماه بخور

آخ من مامانم اون زمان قدیم سر داداشم خورده هزارماشالا آنقدر باهوشه ....الآنم مامانم میگه بخور توام ..ولی خیلی میترسم الان تو ماه پنج بخورم !!!🥲🥲نمی‌دونم چکار کنم ؟!!

الان دیگه دیره بعد هم اگر تو منطقه ای که خشک هست زندگی میکنی نخوری بهتره روایت هست
من چون تو قم هستم اصلا نخوردم چون هوای قم خشکه

نخور عزیزم پیش فعالی میاره اگه قرار بر خوردنم بود فک کنم ماههای پایین باید میخوردی

ماه پنجم به مدت یک هفته اندازه عدس سعی کن زیاد نخوری بیش فعالی میاره

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری