خانمها من الان میتونم کندر بخورم؟

۶ پاسخ

من اوایل می‌خوردم شنیدم بیش فعالی میاره ترسیدم نخوردم

نهههههه اصلااااا نخور خیلی بده پیش فعالی و اوتیسم میاره

نخور من سر اولی خوردم سر دچمی نخوردم

از من به تو نصیحت نخور
زلزله میشه بخدا قسم
اینو کسی میگه که این اشتباه و کرد

بیش فعالی میگه بچه چه کاریه
گردو ماهی و امگا ۳ بخور به جاش

نه کندر نخور باعث پیش فعالی میشه

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری