۹ پاسخ

نخورعزیزم بچت پیش فعال میشه

سه ماه اوله اونم کم

سعی کن زیاد نخوری به شدت بیش فعال میکنه بچه رو

بخور.
من بچه اول خوردم ماشاءالله خیلی باهوشه
بچه دوم نخوردم پشیمونم.

میگن سه ماهه دوم

اگه میخوای بخوری تو ماه سوم سه بار با فاصله ی چند روز اندازه یه عدس کوچیک بخور کافیه. من سر پسرم اینجوری خوردم بیش فعال نشد خیلی هم آرومه اتفاقا

نه نخور

ماه سوم،به اندازه یک عدس،صبح ناشتا

میگن باعث پیش فعالی میشه نخور بنظرم

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری