میگم کندر از ماه چند تا چند خوبه بخوریم ؟🤔

۱۲ پاسخ

خیلی عالیه حتما استفاده کن هر وقت تونستی
بیست دقیقه بجوید مثل آدامس

نخوری بهتره میگن بچه رو بیش فعال میکنه

میگن تو ماه سوم
ولی کلا باید دو هفته خورد روزی یه عدس

از ماه چند بخورن

چون فولیک اسید خوردی اینو نخور دیگه
میگن باعث بیش فعالی میشه

خوب نیست منم مامانم خیلی میگف بخور نخوردم

بیش فعال نمیکنه بچه رو.کندر خاصیت تقویت قلب داره.مصرف ادویه و سرخ کردنی تو کم کن

بجاش مویز و ماهی و گردو بخور عالیه حتی پنیر هم خیلی خوبه

تا دوماه برای تقویت قلب جنین خیلی موثره
میتونی بجوی حدود ۲۰ دقیقه بعد تف کنی

نخوری بهتره چون روی کلیه خودت و جنین اثر سو داره و بچه رو بجای اینکه باهوش کنه بیش فعال میکنه
من خودم دو سه مورد از نزدیکانم رو دیدم که سر بارداری مصرف کردن و بچه هاشون غیرقابل کنترل شده بودن و توجه‌شون کم میشه

کلا خوب نیس و نخور بچه پیش فعال میشه

والا نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🤍🤍🩵 مامان 🩵🤍🤍🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری