بخدا من هرکیو دیدم خورده بچش نااروم و پیش فعال شده
اگر خوب بود دکتر تاکید به منع مصرف نمیکرد
من ترسیدم بخورم
عزیزم امگا ۳ خودش برا هوش خوبه مویز بخور چ کاریه ک کندر بخوری
والا هم من آرومم هم شوهرم پسرم شلوغ و بزن بزن فقط ۱۸ماهشه ماشالا ماشالا
نمد ب کی رفته😂😂
به جاش چهار مغز ، خرما ، تخم مرغ از این چیزا بخور واقعا منم تو فامیل دیدم خوردن بچه یه جا بند نمیشه اصلا خوب نیست تمرکز ذهن بدتر نداره
بیش فعالی میاره دز زیادش
باباتروخدا ول کن
چهارمغز بخور برا هوش خوبه
من میخوردم سر دخترم خیلی باهوشه ولی معلوم نیست از اونه
همش ژنتیکه باور کن برعکس بقیع زنداداش من خورده ماشالله برادرزادم خیلی باهوشه و آروم معمولی
منم کم میخورم هفته ای دو تا عدس میجوم
نخور عزیزم
من تاثیر منفیش رو به چشم دیدم
به جاش گردو بخور ماهی بخور
نه نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.